Kommunikációs képzés indul a kulturális központban.
 
Tisztelt Leendő Médiaszakértő!
 
A figyelmébe ajánlom a Békési Városi Kecskeméti Gábor Kulturális, Sport és Turisztikai Központ által szervezett Közösségi Média és Online Marketing Alapok kommunikációs képzés. A kulturális központ lehetőséget biztosít ingyenes képzési programon való részvételre!
 
A képzés címe: Közösségi Média és Online Marketing Alapok
 
A képzés feladata a mindennapi életben nélkülözhetetlen kommunikációs technikák, médiaismeretek elsajátítása, adott élethelyzetekben, szituációkban történő hatékony alkalmazása.
A gyakorlatias jellegű képzés elsődleges célja az egyén kommunikációs képességeinek, média használati ismeretének, illetve azoknak a tulajdonságoknak a tudatosítása és fejlesztése, amelyek a hatékony kommunikációt megalapozzák.
 
Cél, hogy a résztvevők figyelmét ráirányítsuk a saját kommunikatív viselkedésükre, képesek legyenek az online média világában hatékonyan kommunikálni, és így elősegítsük annak tudatosítását.
A képzési program célcsoportját, olyan minimum alapfokú végzettséggel rendelkező személyek és álláskeresők képezik, akik szeretnék elsajátítani azokat a kommunikációs módszertani eszközöket, kérdezés és tárgyalás-technikákat, cikkek írásának mibenlétét, amelyek segítségével meggyőzőbbek és eredményesebbek lehetnek a mindennapi életben, a munka világában.
Mindazoknak ajánljuk, akik gyakran kerülnek olyan helyzetbe, amikor egy fontos dolgot szeretnének meggyőző stílusban, hatékony érvekkel alátámasztani, publikálni.
 
A képzésen résztvevők csoportos, interaktív foglalkozásokon, szituációs gyakorlatokon és játékos feladatokon keresztül jutnak el a képzési cél megvalósításáig: önmagukat aktivizálva, közreműködésükkel csoporttársaikat is ösztönözve, motiválva.
 
A tréning szakszerű levezetését felsőfokú végzettségű, a kommunikáció szakterületén tapasztalattal rendelkező szakember végzi.
 
Jelentkezési feltételek: alapfokú iskolai végzettség.
 
A képzés várható kezdete: 2016. október
 
A képzés helyszíne: 5630 Békés, Jantyik M. u. 23-25.