Szabad helyek száma: 58

Esemény részletek

Foglalási határidő:05/19/2016 18:00
Kezdés:05/19/2016 09:00
Vége:05/19/2016 18:00

Leírás

Tervezett programunk
 
 
Karafiáth Balázs (Darwin's Marketing Evolution)
 

Kik azok a kultura-dizájnerek és hogyan lehetek én is az? - Mémekről, a kultúra alapkódjairól, kulturális dizájnerekről és a kulturális-dimenzióváltásról

Közgazdász, kommunikáció-kutató. Fő érdeklődési területe a memetika, a hálózatelmélet és az új infokommunikációs technológiák hatása az üzletre és a politikára. Kutatásának témája gondolatok, eszmék terjedése emberi közösségek  hálózataiban. Memetikát és internet stratégiát tanít a Kürt Akadémia Üzleti Gondolkodó Iskolájában. Rendszeresen ad elő konferenciákon a hálózati gazdaságról és az információs társadalomról. Jelenleg San Franciscoban él és a Darwins helyi inkarnációját gondozza: http://www.darwinsf.com/

 
 
 
 
Seres Szilvia - Újmédia­-művész, adjunktus, BME GTK Metropolitan Lab vezető, tudományos munkatárs, Budapesti Metropolitan Egyetem
 
Közösségi aktivitások: a radioaktív sugárzás mérőtől a földrengés adatokig (Usman Haque, Ai Weiwei)
 
A technológia és az internet egyre több kitörési pontot tesz lehetővé egyre inkább szűkölő társadalmi szerepeinkben és helyzetünkben. A digitális forradalom újításai – internet, web, handheld eszközök, mobilok – teljesen átalakították korunkat és készségeinket. A Times magazin 2006-ban a tartalmat készítő, megosztó, öntevékeny módon közösségeket generáló  felhasználókat választotta az év emberének. Hogyan használjuk új készségeinket és mennyire degradálnak minket fogyasztóvá jelenlegi társadalmi rendszereink? Mire elég a közösségek ereje? Közösségi projektek és aktivitások ma és a jövőben.
 
 
Schleer Tamás (everrip.com)
 
Hogy hogyan működik egy nemzetközileg híres startup accelerátor belülről és miért az alumni a legnagyobb hozzáadott érték...
 
 
Beke Márton (EMMI)
 
A közösségek, a közösségi művelődés helyéről, szerepéről a változások közepén...
 
 
Balogh Csaba (HVG)
 
Hogyan lehet nulláról felépíteni egy százezer fő feletti Facebook közösséget nulla darab nyereményjátékkal - tapasztalatok, ötletek, lehetőségek... 
 
 
 
 
 
Kántor Sztella Nóra, (TZM)
 
Az erőforrás alapú gazdaságról és a közösségekről... mert nem igaz az, hogy erőforrás-hiányos rendszerben élünk
 
Manapság sok szó esik a fenntarthatóságról, ám arról már kevésbé, hogy miért is fontos, sőt, elengedhetetlen annak elérése. Ugyanis amelyik rendszer nem fenntartható, az elkerülhetetlenül összeomlik; a jelenlegi profit-, és piacalapú világgazdaság az MIT számításai alapján 2030-ra (főleg ökológiai okokból, valamint nyersanyag-kimerülés miatt). A Zeitgeist Mozgalom egy fenntarthatóság elérését elősegítő mozgalom, melynek gondolatmenete a tudományos módszeren és a rendszerszemléleten alapul, valamint nagy szerepet kapnak benne a közösségek.
 
 
 
Vágvölgyi Gusztáv (Inspi-Ráció Egyesület)
 
Társadami jóról üzleti alapon - mert a jót nem elég létrehozni, fent is kell tartani...
 
 
 
Bonczi Kata (miutcank.hu)
 
Ismerjük a szomszédokat? - avagy hogyan gondolkodik a negyvenezres felhasználói tábor... 
 
A Miutcánk.hu első lépéseinek megtétele után közel 40 ezres létszámú közösségi oldallá nőtt. Hogyan látják a jelent és a jövőt, mit tesznek azért, hogy víziójukkal még több tízezren azonosulhassanak? Bonczi Kata, a Miutcánk.hu marketing és sales munkatársa beszél nekünk arról, hogy látják a szomszédok jelenét és jövőjét.
 
 
 
Koszecz Sándor (KGKK)
 
Kulturális "taxisokról" egy "Uberes" világban
 
Mi az alapvető különbség a "hagyományos" közösségi gondolkodás és az innovatív szemlélet között és milyen lehetőségeink vannak, ha komolyan vesszük a változás logikáját... A közösségi intézmények - szervezetek előtt új dimenzió nyílhat meg, de ehhez túl kell lépni a megszokott sémákon. 
 

Kérjük, hogy az alábbi linken és NE az oldal alján található gombra kattintva jelentkezzen! Köszönjük!

Jelentkezés ITT: http://www.kozossegmediamuvelodes.hu/index.php/regisztracio

Hely