Navigáció

Érezte már úgy, hogy nem találja meg a szükséges és fontos információkat az interneten és nem tud egyenlő eséllyel pályázni az informatikában járatosabb civil szervezetek mellett? Volt már arra példa, hogy nem találta számítógépén a dokumentumait? Szeretett volna közösen dolgozni munkatársaival egy-egy dokumentumon, de nem tudta hogyan lehet ezt megtenni? Jelentett már problémát az elektronikus pályázati rendszerek használata? Gondolt már arra, hogyan lehetne szervezetének híreit hatékonyan eljuttatni célcsoportja tagjainak?

 

Az elektronikus ügyvitel képzés segítségével választ kaphat ezekre a kérdésekre!

A képzésen résztvevők a mindennapi munkájuk során használható gyakorlati ismereteket szereznek az alábbi területeken:

  • Internetes környezetben történő csoportmunka; online dokumentum szerkesztés, naptár, rss olvasó, megosztások.
  • Elektronikus pályázatírás és ügyintézés az EPER elektronikus pályázati rendszer által.
  • Kapcsolatépítés, online marketing alapok: saját ügyfélkör a közösségépítő honlapok pl.: Facebook, Twitter, és egyéb közösségi alkalmazások által.

Vajon Önnek való ez a képzés?

Az elektronikus ügyvitel alapozó képzést azoknak a civil szervezeti képviselőknek és tagoknak ajánljuk, aki mindennapi munkájuk során már megtapasztalták az informatikai és internetes tudás hiányának problémáit és szeretnének egyszerűbb, hatékonyabb csoportmunkát kialakítani szervezeteikben.

A képzés szintje:

Felhasználói szintű informatikai ismeretekre ráépülő, alapozó képzés.

A képzés célja:

  • Az informatikai kompetenciák fejlesztése, különösen az elektronikus pályázatírás- és ügyintézés területén.
  • Olyan tudás, ismeret és tapasztalat átadása, amely közvetlenül beépíthető a napi ügyviteli munkába.
  • A résztvevők a képzés során képessé válnak a legfontosabb online közösségi eszközök használatára.

 

A képzés célcsoportja

  • Békés és környéke civil szervezteinek képviselői és tagjai

 

Szükséges előképzettség:

Alapfokú informatikai és internetes ismeretek (szövegszerkesztő, táblázatkezelő, internetes böngésző felhasználószintű ismerete. (Abban az esetben, ha úgy érzi, hogy nem rendelkezik ezzel az előképzettséggel, ajánljuk szíves figyelmébe a “Digitális esélyegyenlőség I.” 16 órás alapozó képzést.)

Időtartam:

20 óra

Időbeosztás:

Egy képzési napon 4 órás képzést tervezünk tartani.
Abban az esetben, ha a képzési nap hétvégére esik, akkor a csoport döntése alapján egész napos képzést feltételezve 8 tanítási órát tartunk.

Típus:

kiscsoportos képzés

Helyszín:

Békés Városi Kulturális Központ (Békés, Jantyik Mátyás utca 23-25.)
Parkolási lehetőség: a Jantyik Mátyás utcában a kulturális központ melletti parkolóban.
Térkép:


Nagyobb térképre váltás

Részvételi díj:

  • civil szervezetek vezetőinek és tagjainak a Nemzeti Civil Alap támogatásának köszönhetően ingyenes (NCA-CIV-10-A-0259)
  • a kedvezményezettek körébe nem tartozó érdeklődők számára: 24.000 Ft

Jelentkezés

A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt a jelentkezők száma legfeljebb 15 fő. Jelentkezni a képzési felhívás megjelenésétől 2010. október 31-től lehet.

A jelentkezést a létszám betelte esetén lezárjuk

Jelentkezni az alábbi űrlap kitöltésével, vagy személyesen a Békés Városi Kulturális Központ felnőttképzési irodájában Budai Tünde felnőttképzési referensnél lehet. E-mail: budai.tunde@bekesikultura.hu, Telefon: 66-411-142

A képzés indulása:

A képzés nyitókonferenciáját 2010. december 10-én pénteken tartjuk a “Közösségi média – civil közösségek” konferencia keretein belül. A képzés pontos időpontjainak meghatározására a konferencia után a jelentkezőkkel való egyeztetést követően kerül sor.

A képzést a Nemzeti Civil Alapprogram támogatásával és a Békés Városi Kulturális Központ együttműködésével az

Életfa Kulturális Alapítvány indítja. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 01010-2010 

 

További információ az eletfa@eletfa.hu címen Koszecz Sándortól kérhető.

Életfa Kulturális AlapítványNCABékés Városi Kulturális Központ