Idén negyedik alkalommal valósítjuk meg a Közösség – Média – Művelődés konferenciát, melyre minden érdeklődőt hívunk és várunk. Célunk, hogy megmutassunk azokat az innovatív gondolatokat, megvalósult projekteket, melyek fókuszában a közösségek, a kultúra és az a kulturális dimenzióváltás áll, melyet mindannyian tapasztalunk, de talán a kelleténél kevésbé értünk. Úgy gondoljuk, hogy az a szemléletváltás, melynek ma mindannyian tanúi vagyunk számunkra is jelentős potenciált jelenthet.
Program:
Karafiáth Balázs (Darwin’s Marketing Evolution):
Kik azok a kultura-dizájnerek és hogyan lehetek én is az? – Mémekről, a kultúra alapkódjairól, kulturális dizájnerekről és a kulturális-dimenzióváltásról
Seres Szilvia – Újmédia¬-művész, adjunktus, BME GTK Metropolitan Lab vezető, tudományos munkatárs, Budapesti Metropolitan Egyetem:
Közösségi aktivitások: a radioaktív sugárzás mérőtől a földrengés adatokig (Usman Haque, Ai Weiwei)
Schleer Tamás (everrip.com):
Hogy hogyan működik egy nemzetközileg híres startup accelerátor belülről és miért az alumni a legnagyobb hozzáadott érték…
Beke Márton (EMMI):
A közösségek, a közösségi művelődés helyéről, szerepéről a változások közepén…
Balogh Csaba (HVG):
Hogyan lehet nulláról felépíteni egy százezer fő feletti Facebook közösséget nulla darab nyereményjátékkal – tapasztalatok, ötletek, lehetőségek…
Kántor Sztella Nóra (TZM):
Az erőforrás alapú gazdaságról és a közösségekről… mert nem igaz az, hogy erőforrás-hiányos rendszerben élünk
Vágvölgyi Gusztáv (Inspi-Ráció Egyesület):
Társadalmi jóról üzleti alapon – mert a jót nem elég létrehozni, fent is kell tartani…
Bonczi Kata (miutcank.hu):
Ismerjük a szomszédokat? – avagy hogyan gondolkodik a negyvenezres felhasználói tábor…
Koszecz Sándor (KGKK):
Kulturális “taxisokról” egy “Uberes” világban
Időpont: 2016. 05. 19. (csütörtök) 10 óra
Helyszín: Kecskeméti Gábor Kulturális Központ (Békés, Jantyik M. u. 23-25.)
Jelentkezéshez kattintson ide!
Bővebb információ: www.kozossegmediamuvelodes.hu